torsdag 4 september 2014

Maja & Tigra!

Hej! Jag tänkte inte lägga upp något avancerat för dagens inlägg, det blir bara några gulliga bilder på två av katterna. Solnedgången tog jag också med, för jag blev väldigt nöjd med den men av någon anledning lade jag aldrig upp bilden när jag tog den!
Sedan kanske lite kort om katterna. Maja (svartvit) gillar allt som har att göra med kartong. Medan Tigra (tigrerad/brun) håller sig till det som är mysigt. Som varma saker, antar jag, för jag hittar henne ofta halvsovande på min dator :)
~~~

Maja & Tigra

Hi! I didn't think of doing something advanced for today's post, it's just some cute pictures with two of the cats. I also took the picture of the sunset, because I thought it turned out nice but I newer posted it for some reason!
And maybe something short about the cats. Maja (black and white) likes everything that is made out of cardboard. Tigra (brindled/brown) on the other hand stick to what's cozy. Like warm things, I guess, because I often find her half asleep on my computer :)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar