torsdag 29 oktober 2015

Bo vackert vid havet!


Sponsrat inlägg
Hejsan! Att på semestern få Bo vid havet är något härligt som många vill uppleva. Jag själv tillbringade sommaren i Stockholm som ju ligger nära havet. Stockholm har en stor och vacker skärgård som varje år lockar massa besökare. Vilket bättre sätt finns det då att uppleva denna skärgård än att spendera semestern i ett boende precis där – i ett boende vid havet? Och om Stockholms skärgård inte faller dig i smaken kan du också välja mellan Blekinge, Bohuslän, Gotland, Skåne, Småland, Öland eller Östergötland. På bovidhavet.com får du garanterat ett boende vid havet!

Vart?

Ja, vart du vill helt enkelt. Som jag nämnde ovan finns det många olika möjligheter att välja mellan och du väljer själv vart du vill stanna. Själv valde jag ju då Stockholm och Stockholms skärgård var väldigt vacker, om ni läste min blogg i sommras visade jag många bilder därifrån. Intrycket jag fick var att luften är frisk och salt, det är fiskmåsar över allt och solen skiner. Jag gjorde många olika saker och dagarna gick väldigt snabbt. Innan jag visste ordet av var det dags att åka hem. Vid det laget hade jag – när jag tänker tillbaka på det – fått gjort en hel del. Avståndet till havet är aldrig mer än 1000m om du bokar genom bovidhavet.com. Jag uppskattar verkligen närheten till havet men också staden. Att stanna på Skärgårdshotellet, Nynästhamn, Stockholms skärgård var en härlig upplevelse som jag tycker alla borde få uppleva!

Hur?

Det är väldigt enkelt att boka din resa, du går bara in på bovidhavet.com. Kanske vill du dock titta runt lite och utforska olika valmöjligheter. Jag har radat upp alla olika regioner du kan välja att bo på och delat med mig av egna erfarenheter men hotell är inte ditt enda alternativ. Beroende på vad som passar dig bäst kan du välja mellan den vanliga hotellupplevelsen men också flera andra former av boende. Du kan ha en kort liten semster och stanna på ett B&B. Eller kanske bosätta sig i en stugby eller en privat stuga? Det finns också vandrarhem, pensionat, camping och lägenheter. Vilket boende du än väljer kommer det som sagt aldrig vara mer än högst 1000m från havet och jag slår vad om att alla alternativ har sin egen speciella charm.



 

 

 

 

 

 

 

Härligt vid havet

Nu när hösten sänker sig omkring oss, skulle det inte vara skönt med lite ledighet? När du bokar din semsester genom bovidhavet.com är det inga bokningsavgifter online, dessutom är det trygg e-handel och inget annat. Såklart kan du se dig om på hemsidan innan du bokar något, det finns olika funktioner att filtrera dina sökningar osv. Allt är väldigt smart och lätthanterligt på hemsidan samtidigt som du får uppleva en oförglömlig ledighet. Man kan boka året om, så varför inte passa på under höstlovet och ledigheten kring halloween? Eller överraska pappa med en tur till fars dag?
Du behöver faktiskt inte ens en anledning, det kan vara skönt att bara komma bort ibland. Dessutom är det något trevligt med att vara nära havet. Tänk dig att kunna gå en kort promenad ner till havet när du än vill. Om jag tänker mig detta från mitt eget perspektiv kan jag tänka mig mängder av vackra solnedgångsbilder. Är du morgonpigg kanske du till och med kan lyckas fånga soluppgången? Som tur är går ju inte solen upp lika tidigt nu på hösten som under sommaren. Kanske skulle till och med jag lyckas få till en såndär vacker bild med rosa himmel och solen som speglar sig i vattnet. Låter det inte härligt? Jag kan se det framför mig och längtar verkligen tillbaka till i sommras, det var en vecka med många väldigt trevliga upplevelser. Så ta nu och boka din nästa Sverigesemester på bovidhavet.com!

Visste du att...

  • Det här bokningsföretaget har ända sedan 1997 jobbat både internationellt och nationellt med turism och de finns på Gotland.
  • Det är verkligen aldrig mer än 1000m från boendet till havet, inga undantag.
  • Du kan enkelt boka din resa online, direkt från deras hemsida bovidhavet.com.
  • Under fliken ”Erbjudanden” på deras hemsida finns det ett paket kallat ”Isvakspaketet vid havet” som börjar den 20 november där du kan prova på att hoppa i en isvak.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar